onsdag 22 juli 2009

Nytt försök

Jag hade nästan gett upp det här med bloggandet, efter månader av ständiga tekniska problem på olika nivåer. Mina egna datorer har haft problem, och Blogger att fortsätter också att trilskas. Inledningsstycket på förra inlägget t.ex. har fått minimal typstorlek, och det spelar ingen roll hur många gånger jag ändrar på det - Blogger ändrar det tillbaka!

Internet Explorer gillar mig inte heller, och sedan några månader visas inte högerspalten på min blogg. Inläggen från början av året är dessutom fortfarande osynliga i Explorer. Jag vet inte om detta fel ligger hos Explorer eller Blogger, eftersom jag ser att högerspalten syns hos andra bloggare som också använder Blogger.

Så om jag tillåter mig att bli lite tjatig - om du inte skaffat Firefox ännu -

hämta Firefox gratis här!

Nu tänker jag i alla fall göra ett försök att återvända till min blogg.



Inga kommentarer: